ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Det fjärde offret

دانلود کتاب قربانی چهارم

Det fjärde offret

مشخصات کتاب

Det fjärde offret

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Anders Knutas 9 
ISBN (شابک) : 9789143510782 
ناشر: Albert Bonniers Förlag 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Swedish  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 486 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Det fjärde offret به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب قربانی چهارم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب قربانی چهارم

«قربانی چهارم» نهمین قسمت از سریال پرطرفدار ماری یونگستد است که درباره رازهای قتل تکان دهنده در میانه بت های گوتلند است. در یک صبح آرام اواخر تابستان، صلح در کلینتهمن با یک سرقت مسلحانه از حمل و نقل اشیاء قیمتی شکسته می شود. بازرس کارآگاه Anders Knutas و همکارش Karin Jacobsson دزدان را به یک مزرعه متروکه تعقیب می کنند و یکی از آنها را می یابند که با خونسردی به قتل رسیده است. آیا مشکلی در سرقت رخ داده است یا انگیزه آن در زمان گذشته است؟ جست‌وجوها به باشگاه‌های موتورسواری گوتلند هدایت می‌شوند، اما چیزی درست نیست. آندرس کنوتاس در حالی که سعی می‌کند احساسات قوی‌تر خود را نسبت به کارین جاکوبسون مهار کند، به گذشته می‌کاود. گزارشگر تلویزیونی یوهان برگ نیز به این پرونده کشیده می شود و به زودی خود را در یک بازی می بیند که خطرات آن زیاد است - در حالی که خطر حمله مجدد قاتل افزایش می یابد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

”Det fjärde offret” är den nionde delen i Mari Jungstedts succéserie om skakande mordmysterier mitt i den gotländska idyllen. En stilla sensommarmorgon bryts lugnet i Klintehamn av ett väpnat rån mot en värdetransport. Kriminalkommissarie Anders Knutas och kollegan Karin Jacobsson spårar rånarna till ett ödetorp och hittar en av dem kallblodigt mördad. Gick något fel vid rånet eller finns motivet längre bak i tiden? Spaningarna riktas in på Gotlands motorcykelklubbar, men det är något som inte stämmer. Anders Knutas gräver i det förflutna medan han försöker hålla tillbaka sina allt starkare känslor för Karin Jacobsson. Tv-reportern Johan Berg dras också in i fallet och befinner sig snart i ett spel där insatserna är höga – allt medan risken ökar att mördaren slår till igen.





نظرات کاربران