ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Zen in the Art of Archery

دانلود کتاب ذن در هنر تیراندازی با کمان

Zen in the Art of Archery

مشخصات کتاب

Zen in the Art of Archery

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0375705090, 9780375705090 
ناشر: Vintage 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 419 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Zen in the Art of Archery به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ذن در هنر تیراندازی با کمان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ذن در هنر تیراندازی با کمان

مسیر دستیابی به ذن (تعادل بین بدن و ذهن) توسط پروفسور یوگن هریگل در این گزارش بی‌زمان به طرز درخشانی توضیح داده شده است. این کتاب حاصل تلاش شش ساله نویسنده برای یادگیری تیراندازی با کمان در دست استادان ذن ژاپنی است. این یک روایت صادقانه از سفر یک انسان به سمت کنار گذاشتن کامل «خود» و اصول غربی است که ما برای تعریف خود از آنها استفاده می کنیم. پروفسور هریگل دانش را از تجربیات خود می‌فرستد و خواننده را از طریق درس‌های جسمانی و معنوی به شیوه‌ای روشن و روشن‌تر راهنمایی می‌کند. تسلط بر تیراندازی با کمان کلید دستیابی به ذن نیست و این یک راهنمای عملی برای تیراندازی با کمان نیست. این بیشتر راهنمای اصول و یادگیری ذن است و برای تمرین‌کنندگان و غیرتمرین‌کنندگان به طور یکسان عالی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The path to achieving Zen (a balance between the body and the mind) is brilliantly explained by Professor Eugen Herrigel in this timeless account. This book is the result of the author's six year quest to learn archery in the hands of Japanese Zen masters. It is an honest account of one man's journey to complete abandonment of 'the self' and the Western principles that we use to define ourselves. Professor Herrigel imparts knowledge from his experiences and guides the reader through physical and spiritual lessons in a clear and insightful way. Mastering archery is not the key to achieving Zen, and this is not a practical guide to archery. It is more a guide to Zen principles and learning and perfect for practitioners and non-practitioners alike.





نظرات کاربران