دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Bernard D. Sherman
سری:
ISBN (شابک) : 0195097084, 0195343654
ناشر: Oxford University Press, USA
سال نشر: 1997
تعداد صفحات: 431
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 23 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Inside Early Music: Conversations with Performers به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب درون موسیقی اولیه: گفتگو با نوازندگان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
تلاش برای نواختن موسیقی با سبک ها و سازهای دوران خود - که معمولاً به عنوان جنبش اولیه موسیقی شناخته می شود - در سال های اخیر بسیار محبوب شده است. به عنوان مثال، «آلبومهای کلاسیک برتر» بیلبورد در سالهای 1993 و 1994 با حضور Anonymous 4 که موسیقی قرون وسطایی میخواند، و پرفروشترین قطعه ضبط شده بتهوون در سال 1995 یک چرخه سمفونی سازهای دورهای بود که توسط جان الیوت گاردینر، که برترین Deutsche Grammophon است رهبری میشد. فروش هادی زنده. اما این جنبش به همان اندازه که رکوردهای پرفروش دارد، نه تنها در مورد شایستگی نتایج، بلکه در مورد اعتبار رویکرد آن نیز بحث و جدل ایجاد کرده است. تا چه حد میتوانیم سبکهای اجرایی گمشده را بازسازی کنیم؟ سازهای دوره تاریخی برای اجرای یک قطعه چقدر اهمیت دارند؟ چرا نوازندگان باید با اطلاعات تاریخی خود را به زحمت بیندازند؟ آیا آنها هنر را فدای بورسیه می کنند؟ اکنون، در Inside Early Music، Bernard D. Sherman بسیاری از تمرینکنندگان برجسته را دعوت کرده است تا درباره اشتیاق خود به موسیقی اولیه صحبت کنند - چرا آنها جذب این جنبش شدهاند و چگونه کارشان را شکل میدهد. خوانندگان به مکالمات با رهبران ارکستر گاردینر، ویلیام کریستی، و راجر نورینگتون، پیتر فیلیپس از محققان تالیس، خوانندههای سوزان هلوئر از گروه Anonymous 4، پیانیست فورته رابرت لوین، نوازنده ویولن سل، آنر بیلسما و بسیاری از هنرمندان برجسته دیگر گوش میدهند. این کتاب به دورههای موسیقی - قرون وسطی، رنسانس، باروک، و کلاسیک و رمانتیک - تقسیم میشود که هر مصاحبه بر آهنگسازان یا سبکهای خاص تمرکز دارد و موضوعات داغی مانند بحث در مورد \"اصیل بودن\"، ارزش نوازندگی را لمس میکند. در مورد سازهای دوره، و چگونگی تفسیر مقاصد آهنگساز. چه در حال بحث در مورد چگونگی اجرای مادریگال های مونته وردی و چه در مقایسه نواختن چنگ رنسانس اندرو لارنس کینگ با جاز، نوازندگان نه تنها ارادت به روح اجرای دوره را منتقل می کنند، بلکه لذت کشف را نیز در تلاش برای زنده کردن واقعی ترین موسیقی بیان می کنند. این مکالمات با تحریک پرسشهای کاوشگر شرمن و دانش بیشمار درباره موضوع، به شکلی تکاندهنده آرزوها، دردهای فزاینده و بلوغ در حال ظهور هیجانانگیزترین حرکت در اجرای کلاسیک معاصر را ثبت میکند و به شخصیت هر هنرمند و عشق به هنر خود اجازه میدهد تا از طریق آن بدرخشد. . از سرودهای قرون وسطایی گرفته تا آثار ارکستر برامس، Inside Early Music خوانندگان را - چه علاقه مندان و چه مخالفان - پشت صحنه می برد تا تصویری استادانه از جنجال ها، چالش ها و پاداش های موسیقی اولیه ارائه دهد.
The attempt to play music with the styles and instruments of its era--commonly referred to as the early music movement--has become immensely popular in recent years. For instance, Billboard's "Top Classical Albums" of 1993 and 1994 featured Anonymous 4, who sing medieval music, and the best-selling Beethoven recording of 1995 was a period-instruments symphony cycle led by John Eliot Gardiner, who is Deutsche Grammophon's top-selling living conductor. But the movement has generated as much controversy as it has best-selling records, not only about the merits of its results, but also about the validity of its approach. To what degree can we recreate long-lost performing styles? How important are historical period instruments for the performance of a piece? Why should musicians bother with historical information? Are they sacrificing art to scholarship? Now, in Inside Early Music, Bernard D. Sherman has invited many of the leading practitioners to speak out about their passion for early music--why they are attracted to this movement and how it shapes their work. Readers listen in on conversations with conductors Gardiner, William Christie, and Roger Norrington, Peter Phillips of the Tallis Scholars, vocalists Susan Hellauer of Anonymous 4, forte pianist Robert Levin, cellist Anner Bylsma, and many other leading artists. The book is divided into musical eras--Medieval, Renaissance, Baroque, and Classic and Romantic--with each interview focusing on particular composers or styles, touching on heated topics such as the debate over what is "authentic," the value of playing on period instruments, and how to interpret the composer's intentions. Whether debating how to perform Monteverdi's madrigals or comparing Andrew Lawrence-King's Renaissance harp playing to jazz, the performers convey not only a devotion to the spirit of period performance, but the joy of discovery as they struggle to bring the music most truthfully to life. Spurred on by Sherman's probing questions and immense knowledge of the subject, these conversations movingly document the aspirations, growing pains, and emerging maturity of the most exciting movement in contemporary classical performance, allowing each artist's personality and love for his or her craft to shine through. From medieval plainchant to Brahms' orchestral works, Inside Early Music takes readers-whether enthusiasts or detractors-behind the scenes to provide a masterful portrait of early music's controversies, challenges, and rewards.