ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Priest's Graveyard

دانلود کتاب قبرستان کشیش

The Priest's Graveyard

مشخصات کتاب

The Priest's Graveyard

ویرایش: [1St Edition] 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 159995334X, 9781609418663 
ناشر: Center Street 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 285 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 832 Kb 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 1


در صورت تبدیل فایل کتاب The Priest's Graveyard به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب قبرستان کشیش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب قبرستان کشیش

دو روح رها شده در جستجوی یک مرد قدرتمند هستند. به زودی، مسیرهای آنها متقابل خواهد شد و به یک سرنوشت پیچیده منتهی می شود. دنی هانسن یک مهاجر بوسنیایی است که با امید به فرار از خاطرات جن زده از یک جنگ غم انگیز که جان مادرش را گرفت، به آمریکا آمده است. اکنون او کشیشی است که بر اساس قانون عشق و شفقت زندگی می کند. این مردان قدرتمند و ریاکاران هستند که از قانون قانونی پیروی می کنند، اما از قانون عشق دوری می کنند که بیشتر دنی را بخور می دهد. به عنوان یک فرشته انتقام جو، او معتقد است که وظیفه اش این است که به هر قیمتی اشتباه راهشان را به آنها نشان دهد. رنه گیلمور قربانی ضعیف و درمانده یکی از مردان قدرتمند است. پس از رهایی از چنگال او، او اکنون تنها برای ارضای عدالت با نابود کردن او زندگی می کند، صرف نظر از اینکه در این تعقیب چه کسی باید باشد. اما وقتی مسیرهای دنی و رنه به طور غیرقابل انقباضی در هم پیچیده می شود، همه چیز بسیار بسیار بد پیش می رود و هیچ یک از آنها ممکن است از آن خارج شوند. این شکار زنده است. قضاوت نکنید وگرنه شما هم قضاوت خواهید شد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Two abandoned souls are on the hunt for one powerful man. Soon, their paths will cross and lead to one twisted fate.Danny Hansen is a Bosnian immigrant who came to America with hopes of escaping haunted memories of a tragic war that took his mother's life. Now he's a priest who lives by a law of love and compassion. It is powerful men and hypocrites who abide by legal law but eschew the law of love that most incense Danny. As an avenging angel, he believes it is his duty to show them the error of their ways, at any cost. Renee Gilmore is the frail and helpless victim of one such powerful man. Having escaped his clutches, she now lives only to satisfy justice by destroying him, regardless of whom she must become in that pursuit.But when Danny and Renee's paths become inexorably entangled things go very, very badly and neither of them may make it out of this hunt alive.Judge not, or you too will be judged.





نظرات کاربران