ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Mother Puncher

دانلود کتاب پانچر مادر

Mother Puncher

مشخصات کتاب

Mother Puncher

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1933929170, 9781933929170 
ناشر: Afterbirth Books 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 88 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 376 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Mother Puncher به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پانچر مادر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پانچر مادر

جهان به طرز غم انگیزی پرجمعیت شده است و در حالی که دولت تولید مثل را کاملاً غیرقانونی نکرده است، به شدت با آن مخالفت می کند و آن را به روشی کاملاً انسانی منع می کند. اد مینز مردی است که کشورش را دوست دارد. او عاشق آبجو و جانی کش و شاسی بلند محبوبش فورد ترینیداد است. او یک آمریکایی خوب، یک مصرف کننده خوب و یک شوهر خوب در یک ازدواج مشکل - و البته - بدون فرزند است. یک قهرمان سابق بوکس، که بیشتر آنها را به عنوان قهرمان ساده می شناسند، اکنون در یک بیمارستان کار می کند و کاری را انجام می دهد که اکثر مردم از او متنفرند. او، مانند بسیاری دیگر از افراد مشابه خود، در استخدام دولت ایالات متحده است. دارای مجوز کامل و ثبت نام و همراه داشتن نشان برای اثبات آن. او از کار خود لذت نمی برد، اما می داند که باید انجام شود و می داند که بهترین فرد برای انجام آن است. او یک مادر پانچر است. یک مادر پانچر منصفانه، محکم و سازش ناپذیر. پرورش دهندگان مراقب باشند


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The world has become tragically over-populated and while the government hasn't completely outlawed procreation, it strongly opposes and discourages it in what it considers to be a perfectly humane way. Ed Means is a man who loves his country. He loves beer and Johnny Cash and his sparkling beloved Ford Trinidad SUV. He is a good American, a good consumer and a good husband in a troubled--and of course--childless marriage. A former boxing champion, known to most as simply Champ, he now works in a hospital, doing a job most people despise him for. He is, like many others of his ilk, employed by the United States government; fully licensed and registered and carrying the badge to prove it. He doesn't relish his job but knows that it needs to be done and knows that he is the best one to do it. He is a Mother Puncher. A fair, firm and uncompromising Mother Puncher. Breeders beware.





نظرات کاربران