ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Medienkultur: Die Kultur mediatisierter Welten (Medien – Kultur – Kommunikation)

دانلود کتاب فرهنگ رسانه ای: فرهنگ جهان های رسانه ای شده (رسانه – فرهنگ – ارتباطات)

Medienkultur: Die Kultur mediatisierter Welten (Medien – Kultur – Kommunikation)

مشخصات کتاب

Medienkultur: Die Kultur mediatisierter Welten (Medien – Kultur – Kommunikation)

ویرایش: 2011 
نویسندگان:   
سری: Medien – Kultur – Kommunikation 
ISBN (شابک) : 3531172174, 9783531172170 
ناشر: Vs Verlag 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 175 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 855 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Medienkultur: Die Kultur mediatisierter Welten (Medien – Kultur – Kommunikation) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فرهنگ رسانه ای: فرهنگ جهان های رسانه ای شده (رسانه – فرهنگ – ارتباطات) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Medienkultur (2011)\r......Page 1
Medien – Kultur – Kommunikation......Page 3
ISBN: 9783531172170......Page 5
--> Inhalt......Page 6
1 - Einleitung......Page 8
2.1 Omnipräsent, aber keine Massenkultur......Page 14
2.2 Mediumsgeprägt, aber keine Leitmedienkultur......Page 17
2.3 Wirklichkeitskonstitutiv, aber kein Integrationsprogramm......Page 22
2.4 Technisiert, aber keine Cyberkultur......Page 27
3 - Mediatisierung von Kultur......Page 34
3.1 Mediatisierung und Vermittlung......Page 36
3.2 Medienlogik(en)......Page 42
3.3 Mediatisierung als Metaprozess und Panorama......Page 49
3.4 Kommunikation und die Prägkräfte der Medien......Page 56
4.1 Medienkultur als Konzept......Page 70
4.2 Mediatisierte Welten......Page 75
4.3 Netzwerke der Kommunikation und des Sozialen......Page 82
4.4 Kommunikative Figurationen......Page 90
5 - Vergemeinschaftungen heutiger Medienkulturen......Page 96
5.1 Lokalität und Translokalität......Page 99
5.2 Territorialisierung und Deterritorialisierung......Page 104
5.3 Deterritoriale Vergemeinschaftungen......Page 109
5.4 Mediatisierte subjektive Vergemeinschaftungshorizonte......Page 116
6.1 Theorien entwickeln......Page 122
6.2 De-zentrieren......Page 126
6.3 Muster bestimmen......Page 130
6.4 Transkulturell vergleichen......Page 132
7 - Ausblick......Page 136
Danksagung......Page 140
Literatur......Page 144
Stichwortregister......Page 160
Personenregister......Page 172




نظرات کاربران