ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Reflexive Teacher Educator in TESOL: Roots and Wings

دانلود کتاب معلم انعکاسی در TESOL: ریشه ها و بال ها

The Reflexive Teacher Educator in TESOL: Roots and Wings

مشخصات کتاب

The Reflexive Teacher Educator in TESOL: Roots and Wings

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0415882508, 0203832892 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 209 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب The Reflexive Teacher Educator in TESOL: Roots and Wings به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب معلم انعکاسی در TESOL: ریشه ها و بال ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب معلم انعکاسی در TESOL: ریشه ها و بال ها

در این کتاب جولیان ادج ساختار انعکاسی را در آموزش معلمان بررسی می‌کند و آن را از تمرین بازتابی متمایز می‌کند و در عین حال آن را در محل قرار می‌دهد. انعکاس مفهوم کلیدی زیربنای دیدگاه تربیت معلم است که جهت گیری های اقدام پژوهی و توسعه شخصی را به گونه ای به هم پیوند می دهد که زمینه مشترک، هدف مشترک و تجربه مشترک بین معلمان و مربیان معلم را ایجاد می کند. معلم بازتابی در TESOL با تقویت این زمینه به روش‌های مهم، مفهوم پراکسیس را توسعه می‌دهد، زیرا دوگانگی معمول نظریه/عمل آموزش معلم را حل می‌کند، چارچوبی (کپی کردن، اعمال، نظریه‌پردازی، بازتاب، عمل) را معرفی می‌کند که به حال و آینده اجازه می‌دهد. مربیان معلم برای تبدیل شدن به افرادی انعکاسی از یک صدای روایی و زندگینامه ای استفاده می کنند که مفاهیم درگیر را توضیح می دهد و در عین حال روش های روش شناختی عملی را برای آموزش معلمان ارائه می دهد. این کتاب که با وضوح و سبک، علمی و در عین حال شخصی نوشته شده است، به شیوه ای در دسترس و در عین حال غیر پیش پا افتاده به بازتاب می پردازد، این کتاب – اولین کتاب در این زمینه، متمایز از نظر چیستی داستان و نحوه بیان آن – هدیه ای به حرفه آموزش معلم TESOL.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In this book Julian Edge explores the construct of reflexivity in teacher education, differentiating it from, while locating it in, reflective practice. Reflexivity is the key concept underpinning a view of teacher education that binds together the orientations of action research and personal development in a way that establishes common ground, common purpose, and common experience between teachers and teacher educators. Augmenting the field in important ways, The Reflexive Teacher Educator in TESOL: develops the concept of praxis as it resolves the usual theory/practice dichotomy of teacher education introduces a framework (Copying, Applying, Theorising, Reflecting, Acting) that allows present and prospective teacher educators to become reflexive individuals uses a narrative, autobiographical voice that explicates the concepts involved, while also offering practical methodological procedures for teacher education. Written with clarity and style, scholarly yet personal, dealing with reflexivity in an accessible yet non-trivial way, this book – a first in the field, distinctive in terms of what the story is and how it is told – is a gift to the profession of TESOL teacher education.





نظرات کاربران