ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Channel Surfing: Riding the Waves of Channels to Profitable Trading

دانلود کتاب گشت و گذار در کانال: سوار شدن بر امواج کانال ها به سمت تجارت سودآور

Channel Surfing: Riding the Waves of Channels to Profitable Trading

مشخصات کتاب

Channel Surfing: Riding the Waves of Channels to Profitable Trading

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 142083312X, 9781420833126 
ناشر: AuthorHouse 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 214 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Channel Surfing: Riding the Waves of Channels to Profitable Trading به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب گشت و گذار در کانال: سوار شدن بر امواج کانال ها به سمت تجارت سودآور نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب گشت و گذار در کانال: سوار شدن بر امواج کانال ها به سمت تجارت سودآور

علیرغم گسترش اندیکاتورهای رایانه ای، معامله گر حرفه ای تشخیص می دهد که موفقیت در معامله همچنان به توانایی فرد در خواندن، پیش بینی و واکنش نسبت به حرکت بازار بستگی دارد. اما چگونه چیزی را تعریف می کنید که می تواند بیشتر از آب و هوا تغییر کند؟ پاسخ این است که از هندسه خود بازار استفاده کنید. کانال گشت و گذار یکی از قطعی ترین روش ها برای ایجاد هندسه هر بازاری را ارائه می دهد که فرد را قادر می سازد از تعصب بین خریداران و فروشندگان استفاده کند. قیمت به ندرت در یک خط مستقیم حرکت می کند و بنابراین کانال ها شاخص حرکت نهایی را ارائه می دهند و از بسیاری از محبوب ترین شاخص های مورد استفاده امروز بهتر عمل می کنند. زیبایی آن این است که برای دستیابی به سود، نیازی به تحمل افتهای بزرگ ندارید. در واقع، آنقدر مؤثر است که احتمالاً بهترین روش برای معامله‌گران مبتدی و کسانی است که سرمایه بسیار کمی دارند. پس فقط تصور کنید که یک معامله گر باتجربه و دارای بودجه خوب چه کاری می تواند با آن انجام دهد! در حین خواندن این کتاب، می توانید انتظار کشف و یادگیری مفاهیم اساسی کانال گشت و گذار را داشته باشید، که به گونه ای ارائه شده است که درک آن آسان است و کاربرد آن آسان است. چرا کانال ها یک پدیده طبیعی هستند و چگونه می توان از آن بهره کامل برد. چگونه می توان مفاهیم اساسی کانال گشت و گذار را در نظر گرفت و با استفاده از تکنیک های پیشرفته آن را به روشی حتی قدرتمندتر برای تجارت تبدیل کرد. روش های اضافی برای خواندن هندسه بازار که به موفقیت شما می افزاید. هم برای معامله گران تازه کار و هم برای معامله گران حرفه ای، کانال گشت و گذار یک پایه محکم برای درک زبان بازارها فراهم می کند. این یک تکنیک فوق العاده قدرتمند است که توانایی انطباق با سبک معاملاتی شخصی هر معامله گر را دارد و موفقیت آنها را به طور چشمگیری بهبود می بخشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Despite the proliferation of computer indicators, the professional trader recognizes that success in trading still depends on a person's ability to read, anticipate and react to market movement. But how do you define something that can change more often then the weather? The answer is to use the geometry of the market itself. Channel Surfing presents one of the most definitive methods for establishing the geometry of any market, enabling a person to exploit the bias between buyers and sellers. Price rarely moves in a straight line and so channels provide the ultimate momentum indicator, outperforming many of the most popular indicators in use today. The beauty of it is that it doesn't require you to suffer through large draw downs in order to realize a profit. In fact, it is so effective that it is probably the very best approach for beginning traders and those with very little capital. So just imagine what an experienced and well-funded trader can do with it! As you read this book you can expect to discover and learn:The basic concepts of Channel Surfing, presented in a way that is easy to understand and easy to apply. Why channels are a natural phenomenon and how to take full advantage of this. How to take the basic concepts of Channel Surfing and catapult it into an even more powerful method of trading using advanced techniques. Additional methods of reading the geometry of the market that add to your success. For both novice and professional traders alike Channel Surfing provides a solid foundation for understanding the language of the markets. It is an exceptionally powerful technique that has the ability to adapt to the personal trading style of the individual trader and dramatically improve their success.



فهرست مطالب

Table of Contents......Page 6
Introduction......Page 8
1 - Channel Surfing - The Basic Concept......Page 12
2 - Breaking Waves......Page 42
3 - Kiss of the Channel Line......Page 54
4 - Major Price Levels......Page 70
5 - Determining Balance Of Power......Page 86
6 - Doing the Math - Setting Stops and Calculating the Waves......Page 96
7 - Multiple Time Frames......Page 116
8 - The Repeating Channel and Trend Angle......Page 132
9 - True Support and Resistance......Page 142
10 - Trading Options......Page 166
11 - Putting It All Together......Page 192
Glossary......Page 210
About The Author......Page 214




نظرات کاربران