ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 87 Practical Tips for Dynamic Selling

دانلود کتاب 87 نکته کاربردی برای فروش پویا

87 Practical Tips for Dynamic Selling

مشخصات کتاب

87 Practical Tips for Dynamic Selling

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1934747009, 9781934747124 
ناشر: Global Management Enterprises, LLC 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 223 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 994 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب 87 Practical Tips for Dynamic Selling به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 87 نکته کاربردی برای فروش پویا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 87 نکته کاربردی برای فروش پویا

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک فروشنده عالی باشید، درآمد بیشتری کسب کنید و در عین حال از خودتان لذت ببرید؟ همین الان با این کتاب این تعهد را بپذیر و ببین چه اتفاقی می افتد. چه یک متخصص فروش با تجربه باشید که از این کتاب به عنوان راهنمای مرجع استفاده می کنید یا یک تازه وارد نسبتاً، این کتاب قطعا به شما کمک خواهد کرد. این مملو از توصیه ها و نکات کاربردی و ضروری در مورد فروش است از جمله - نحوه رسیدگی به اعتراضات. توسعه روابط؛ درخواست فروش؛ اجتناب از قیمت به عنوان یک موضوع؛ کسب درآمد بیشتر؛ حفظ مشتریان بلند مدت؛ برای نقاط قوت خود کار کنید؛ و خیلی خیلی بیشتر دانشی که از این کتاب به دست خواهید آورد بارها و بارها نشان داده شده است. نکات فقط تئوری نیستند، بلکه بر اساس سال ها تجربه عملی از یکی از بهترین ها هستند. آیا می خواهید موفق باشید؟ این کتاب را بخرید و شروع به استفاده از تکنیک ها کنید و از نتایجی که به دست می آورید شگفت زده خواهید شد. اجازه دهید سرگرمی در حال حاضر آغاز شود!


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Do you want to learn how to be a great salesperson, make more money, and enjoy yourself at the same time? Make the commitment right now with this book and watch what happens. Whether you are an experienced sales professional using this book as a reference guide or a relative newcomer, this book will definitely help you. It is filled with practical and essential advice and tips on selling including - how to: handle objections; develop rapport; ask for the sale; avoid price as an issue; make more money; retain long term customers; work to your own strengths; and much, much more. The knowledge that you will gain from this book has been demonstrated to work time and again. The tips are not just theoretical but are based on years of practical experience from one of the best. Do you want to be successful? Buy this book and begin to employ the techniques, and you'll be amazed at the results you achieve. Let the fun begin now!



فهرست مطالب

Copyright......Page 5
Table of Contents......Page 6
List of 'How To's..'......Page 10
Introduction......Page 12
1. You Can't Fail......Page 16
2. Find Your Selling Style (and use it!)......Page 17
3. Confirmation Bias......Page 22
4. Cold Calling Techniques that Really Work......Page 31
5. Word Power......Page 33
6. Know When to Avoid the Most Dangerous Word in Selling......Page 35
7. Know When to Use the Most Powerful Word in Selling......Page 37
8. Use the Second Most Powerful Word in Selling......Page 39
9. Problem vs. Concern......Page 41
10. Coach vs. Help......Page 43
11. Think......Page 45
12. Sell What Is Personally Important......Page 46
13. Acknowledge People......Page 55
14. Make Positive Assumptions......Page 57
15. Approach at the Right Time......Page 58
16. Approach in the Right Way......Page 59
17. Overview......Page 62
18. Agenda......Page 64
19. We Don’t Like to Be Proved Wrong......Page 66
20. Open v Closed Questions......Page 68
21. Agreeing and Disagreeing......Page 70
22. Waiting......Page 71
23. Understanding and Selling Questions......Page 73
24. Take Notes......Page 82
25. Secondary Questioning......Page 83
26. Key Words and Clue Words......Page 85
27. Budgets......Page 87
28. Cialdini......Page 89
29. The One-second Rule......Page 90
30. Go for Small Orders......Page 93
31. NLP (Neuro-Linguistic Programming)......Page 95
32. Sell to the Woman – Close to the Man......Page 97
33. Getting to 'Yes'......Page 99
34. 'Three Yes' Technique......Page 100
35. Two Brochures......Page 102
36. Correlations......Page 103
37. Three Reasons......Page 106
38. Forget the Concept of Loyalty......Page 107
39. Deal with the Behavior......Page 109
40. Spare Tire......Page 116
41. Reciprocity......Page 120
42. Competition......Page 123
43. Windows of Opportunity......Page 125
44. It Is Better Not to Do Something Than Do It Badly......Page 127
45. Fake Your Attitude......Page 128
46. Use Ballpark Figures......Page 129
47. Implied vs. Explicit......Page 131
48. Sell the Brand......Page 134
49. Half Empty or Half Full......Page 137
50. Commitment v Consistency......Page 139
51. Use Letters of Intent......Page 141
52. Do What You Say You Will Do......Page 143
53. Give Bad News in Advance......Page 144
54. Don't Upset Browsers......Page 145
55. Never Say No......Page 148
56. Control......Page 150
57. Control, Influence and Concern......Page 152
58. Comparison Theory......Page 156
59. Quality vs. Price......Page 159
60. Top-down Selling......Page 162
61. Present Your Products in the Right Order......Page 166
62. The Power of One......Page 167
63. Testimonials......Page 168
64. Avoid Pain......Page 169
65. Sell 'Through' People......Page 172
66. When to Sell Accessories......Page 173
67. Don’t Do What Others Do......Page 174
68. Objections......Page 175
69. Don’t Do What Others Do......Page 181
70. Feel, Felt, Found......Page 184
71. Get the Prospect to Sell the Product to You......Page 186
72. Discounting......Page 188
73. Fast, Good, and Cheap......Page 193
74. Break it to the Ridiculous......Page 194
75. Cost vs. Price......Page 195
76. Gestures......Page 196
77. Decision Making......Page 197
78. Four Differentiators......Page 198
79. Trust the Customer......Page 203
80. When to Close......Page 206
81. Closing Techniques......Page 207
82. Getting Your Next Appointment......Page 210
83. Create an Objection......Page 211
83a. Savers......Page 214
84. Complaints......Page 215
85. Dormant Accounts......Page 219
86. Use Your Results to Be the Best......Page 220
87. Be the Best......Page 222




نظرات کاربران