ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Learning to Teach in the Primary School (Learning to Teach in the Primary School Series), 2nd Edition

دانلود کتاب (سری)، ویرایش دوم

Learning to Teach in the Primary School (Learning to Teach in the Primary School Series), 2nd Edition

مشخصات کتاب

Learning to Teach in the Primary School (Learning to Teach in the Primary School Series), 2nd Edition

ویرایش: 2nd 
نویسندگان:   
سری: Learning to Teach in the Primary School 
ISBN (شابک) : 0415487900, 9780415574921 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 544 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Learning to Teach in the Primary School (Learning to Teach in the Primary School Series), 2nd Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب (سری)، ویرایش دوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب (سری)، ویرایش دوم

چگونه می توانید معلم دبستان موثری شوید؟ برای اینکه بتوانید انجام دهید به چه کاری نیاز دارید؟ چه چیزی را میخواهی بدانی؟ معلمان دبستان انعطاف‌پذیر، مؤثر و خلاق به دانش موضوعی، درک دانش‌آموزان و نحوه یادگیری آنها، طیف وسیعی از استراتژی‌ها برای مدیریت رفتار و سازمان‌دهی محیط‌های یادگیری، و توانایی پاسخگویی به موقعیت‌های کلاس درس پویا نیاز دارند. این ویرایش دوم «یادگیری برای تدریس در مدرسه ابتدایی» که از زمان معرفی استانداردهای QTS به‌طور کامل به‌روزرسانی شده است، پشتیبانی ارزشمندی را برای معلمان کارآموز در طول دوره آموزش‌دهی شده و عنصر قرار دادن مدرسه در دوره اولیه آموزش معلم ارائه می‌کند. این یک مقدمه در دسترس و جذاب برای آموزش و یادگیری است که هر دانش آموز معلمی برای به دست آوردن وضعیت معلم واجد شرایط و همچنین نظریه اساسی باید به دست آورد. این نسخه که توسط متخصصان آموزش دبستان نوشته شده است به 37 بخش تقسیم شده است که هر کدام مفاهیم و مهارت های اساسی را شامل می شود، از جمله: رویکرد برنامه ریزی درک سال های اولیه تمرین ارزیابی جدید برای یادگیری آموزش الکترونیکی رویکردهای فراگیر جدید یادگیری شخصی و صدای دانش آموز تحقیقات جدید و مدارک بیشتر جدید در پاسخ به تنوع قومی و تفاوت های جنسیتی آموزش زبان های خارجی مدرن استانداردهای حرفه ای آموزش کار با دیگران. هر واحد مجموعه ای از فعالیت های یادگیری را برای معلمان کارآموز در قالب وظایف ارائه می دهد. چالش‌های سطح کارشناسی ارشد - جدید در این نسخه - و فهرست‌های حاشیه‌نویسی از مطالب بیشتر برای کسانی که می‌خواهند موضوعات را با جزئیات بیشتر بررسی کنند، ارائه شده است. این کتاب درسی جامع برای همه دانش‌آموزانی که به عنوان معلم مدارس ابتدایی آموزش می‌بینند، خواندنی ضروری است، از جمله کسانی که در دوره‌های تربیت معلم در مقطع کارشناسی (Bed، BA با QTS، BSc با QTS)، دوره‌های آموزش معلمان تحصیلات تکمیلی (PGCE، SCITT) و معلمان مبتنی بر اشتغال هستند. دوره های آموزشی (GTP، RTP، Teach First)، به علاوه آنهایی که در حال مطالعه مطالعات آموزش و پرورش هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

How can you become an effective primary school teacher? What do you need to be able to do? What do you need to know? Flexible, effective and creative primary school teachers require subject knowledge, an understanding of their pupils and how they learn, a range of strategies for managing behaviour and organising environments for learning, and the ability to respond to dynamic classroom situations. This second edition of Learning to Teach in the Primary School, fully updated since the introduction of the QTS standards, provides valuable support to trainee teachers during both the taught component and the school placement element of their initial teacher education course. It provides an accessible and engaging introduction to teaching and learning that every student teacher needs to acquire in order to gain Qualified Teacher Status, as well as the underlying theory. Written by experts in primary school teaching, this edition is divided into 37 units each covering essential concepts and skills, including: approaching planning understanding early years practice NEW assessment for learning e-learning NEW inclusive approaches personalised learning and pupil voice NEW research and further qualifications NEW responding to ethnic diversity and gender differences teaching modern foreign languages NEW the professional standards of teaching working with others. Each unit offers a range of learning activities for trainee teachers in the form of tasks. Masters Level challenges – new to this edition – and annotated lists of further reading are provided for those who want to explore topics in more detail. This comprehensive textbook is essential reading for all students training to be primary school teachers, including those on undergraduate teacher training courses (BEd, BA with QTS, BSc with QTS), postgraduate teacher training courses (PGCE, SCITT), and employment-based teacher training courses (GTP, RTP, Teach First), plus those studying Education Studies.



فهرست مطالب

BOOK COVER......Page 1
TITLE......Page 4
ISBN: 9780415574921 (hbk)......Page 5
CONTENTS......Page 6
ILLUSTRATIONS......Page 13
TASKS......Page 15
CONTRIBUTORS......Page 20
ACKNOWLEDGEMENTS......Page 27
INTRODUCTION......Page 28
1 BECOMING A TEACHER......Page 34
UNIT 1.1 PRIMARY TEACHING: A personal perspective......Page 35
UNIT 1.2 PROFESSIONALISM AND TRAINEE TEACHERS......Page 45
2 EXPLORING THE NATURE OF LEARNING AND TEACHING......Page 56
UNIT 2.1 CHILD DEVELOPMENT......Page 57
UNIT 2.2 LOOKING AT LEARNING......Page 68
UNIT 2.3 FROM LEARNING TO TEACHING......Page 80
UNIT 2.4 DEVELOPING YOUR TEACHING SKILLS......Page 93
UNIT 2.5 EARLY YEARS PRACTICE: Building on firm foundations......Page 108
3 PLANNING AND MANAGING LEARNING......Page 122
UNIT 3.1 APPROACHING LONG- AND MEDIUMTERM PLANNING......Page 123
UNIT 3.2 APPROACHING SHORT-TERM PLANNING......Page 133
UNIT 3.3 ORGANISING YOUR CLASSROOM FOR LEARNING......Page 145
UNIT 3.4 MANAGING CLASSROOM BEHAVIOUR......Page 156
UNIT 3.5 ORGANISING EFFECTIVE CLASSROOM TALK......Page 173
UNIT 3.6 ORGANISING AND MANAGING LEARNING OUTSIDE THE CLASSROOM......Page 186
4 APPROACHES TO THE CURRICULUM......Page 206
UNIT 4.1 THE AIMS OF PRIMARY EDUCATION......Page 207
UNIT 4.2 THE CURRICULUM......Page 219
UNIT 4.3 THE NATIONAL CONTEXT FOR THE CURRICULUM......Page 234
UNIT 4.4 THE SCOTTISH CONTEXT FOR THE CURRICULUM......Page 248
5 ASSESSMENT......Page 260
UNIT 5.1 ASSESSMENT FOR LEARNING: Formative approaches......Page 261
UNIT 5.2 ASSESSMENT AND LEARNING: Summative approaches......Page 272
6 DIVERSITY AND INCLUSION......Page 284
UNIT 6.1 PROVIDING FOR INCLUSION......Page 285
UNIT 6.2 PROVIDING FOR DIFFERENTIATION......Page 301
UNIT 6.3 RESPONDING TO CULTURAL DIVERSITY......Page 317
UNIT 6.4 RESPONDING TO GENDER DIFFERENCES......Page 329
UNIT 6.5 RESPONDING TO LINGUISTIC DIVERSITY......Page 345
7 RECENT DEVELOPMENTS......Page 358
UNIT 7.1 PERSONALISED LEARNING AND PUPIL VOICE......Page 359
UNIT 7.2 LEARNING AND TEACHING LANGUAGES......Page 372
UNIT 7.3 CREATIVITY IN THE CURRICULUM......Page 384
UNIT 7.4 THINKING SKILLS......Page 401
UNIT 7.5 GIFTED AND TALENTED......Page 415
UNIT 7.6 E-LEARNING......Page 429
8 PARTNERSHIP IN PRACTICE......Page 440
UNIT 8.1 THE CHANGING ROLE OF THE TEACHER......Page 441
UNIT 8.2 WORKING WITH OTHER ADULTS IN THE CLASSROOM......Page 454
UNIT 8.3 PARTNERSHIPS WITH PARENTS......Page 466
UNIT 8.4 UNDERSTANDING THE TEACHER’S PASTORAL ROLE......Page 481
9 YOUR PROFESSIONAL DEVELOPMENT......Page 492
UNIT 9.1 APPLYING FOR JOBS AND PREPARING FOR YOUR INDUCTION YEAR......Page 493
UNIT 9.2 CONTINUING YOUR PROFESSIONAL DEVELOPMENT......Page 507
UNIT 9.3 TEACHING, RESEARCH AND FURTHER QUALIFICATIONS......Page 525
INDEX......Page 533




نظرات کاربران